|
Назва навчального закладу
|
Проблема над якою
працює педагогічний колектив
|
1
|
Андріївська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Удосконалення уроку шляхом
впровадження активних форм і методів навчання, здоров’язберігаючих технологій
|
2
|
Богатирська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Формування життєвих компетенцій, вміння
орієнтуватися в нестандартних життєвих ситуаціях
|
3
|
Веселівська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Формування основних груп
компетентностей учнів, спрямованих на розв’язання навчальних завдань і
життєвих проблем
|
4
|
Великоновосілківська ЗОШ І-ІІІ
ст. №2
|
Створення
умов для формування компетенції учителя та учня в умовах переходу до нових
державних стандартів початкової та базової повної середньої освіти
|
5
|
Великоновосілківська гімназія з
ЗОШ І ст.
|
Управління
організаційно-функціональною системою інтелектуальної творчої діяльності
вчителів і учнів в умовах впровадження Державного стандарту
освіти
|
6
|
Зеленогайська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Упровадження
інформаційно-телекомунікаційних технологій як засобу розвитку особистості
вчителя та учня
|
7
|
Комарська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Впровадження
особистісно-орієнтованої моделі навчально-виховного процесу з метою
формування життєвих компетенції учасників навчально-виховного процесу
|
8
|
Костянтинопільська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Формування життєвих компетентностей
школярів шляхом впровадження нових освітніх технологій
|
9
|
Краснополянська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Збереження і зміцнення здоров’я
учнів для досягнення ними життєвого успіху
|
10
|
Нескучненська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Вдосконалення навчально-виховного процесу
шляхом розвитку самоосвітньої наукової творчої активності учителів та учнів
|
11
|
Новопетриківська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Розвиток творчих здібностей учнів на основі
використання нестандартних форм організації навчально – виховного процесу
|
12
|
Октябрська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Підвищення рівня професійної
компетентності педагогічних працівників школи шляхом активізації
самоосвітньої діяльності, впровадження сучасних особистісно-орієнтованих
технологій навчання і виховання
|
13
|
Олексіївська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Використання
сучасних методів організації навчально-пізнавальної діяльності з метою
підвищення ефективності уроку та розвитку інтелектуальних і творчих
здібностей учнів
|
14
|
Піддубненська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Забезпечення гармонійного
входження дитини в життя рідного краю через його природу, мову, традиції,
культуру
|
15
|
Роздольненська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Використання здоров’я збережувальних технологій у навчально-виховному
процесі
|
16
|
Розливенська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Впровадження
компетентнісно – орієнтованого підходу в навчально-виховний процес. Виховання
в учнів інтересу до вивчення народних
традицій та звичаїв
|
17
|
Старомайорська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Забезпечення моделі розвитку
«Школа – освітньо-виховний, соціокультурний центр сільської громади»
|
18
|
Старомлинівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
|
Створення системи формування
життєвих компетентностей учнів та відпрацювання й розвитку їх з урахуванням
вікових особливостей. Забезпечення рівного доступу до якісної освіти всіх
учнів школи
|
19
|
Старомлинівська ЗОШ І-ІІІ ст. №2
|
Оновлення змісту освіти через впровадження
Державного стандарту в НВП з метою формування ключових компетентностей особистості
та якісного переходу до навчання в сучасних умовах. Вдосконалення системи
роботи школи по впровадженню здоров’язберігаючих технологій
навчання.
|
20
|
Шахтарська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Роль самоосвітньої діяльності школярів у
формуванні всебічно-розвиненої соціально адаптованої особистості
|
21
|
Шевченківська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Створення умов для розвитку
інноваційної, творчої, здорової особистості, здатної до самопізнання,
самовдосконалення
|
22
|
Краснополянська ЗОШ І-ІІ ст.
|
Забезпечення якості освітніх
послуг учням шляхом індивідуалізації та диференціації навчання через
впровадження особистісно-орієнтованих технологій навчання; реалізація
оздоровчих функцій
|
23
|
Новопетриківська ЗОШ І-ІІ ст.
|
Впровадження особистісно-орієнтованого
підходу в навчально-виховному процесі
|
24
|
Улаклицька ЗОШ І-ІІ ст.
|
Розвиток творчої
індивідуальності вчителя. Підвищення результативності та якості
навчально-виховного процесу шляхом формування мотивації навчальної діяльності
школярів
|