| Назва навчального закладу | Проблема над якою працює педагогічний колектив |
1 | Андріївська ЗОШ І-ІІІ ст. | Удосконалення уроку шляхом впровадження активних форм і методів навчання, здоров’язберігаючих технологій |
2 | Богатирська ЗОШ І-ІІІ ст. | Формування життєвих компетенцій, вміння орієнтуватися в нестандартних життєвих ситуаціях |
3 | Веселівська ЗОШ І-ІІІ ст. | Формування основних груп компетентностей учнів, спрямованих на розв’язання навчальних завдань і життєвих проблем |
4 | Великоновосілківська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 | Створення умов для формування компетенції учителя та учня в умовах переходу до нових державних стандартів початкової та базової повної середньої освіти |
5 | Великоновосілківська гімназія з ЗОШ І ст. | Управління організаційно-функціональною системою інтелектуальної творчої діяльності вчителів і учнів в умовах впровадження Державного стандарту освіти |
6 | Зеленогайська ЗОШ І-ІІІ ст. | Упровадження інформаційно-телекомунікаційних технологій як засобу розвитку особистості вчителя та учня |
7 | Комарська ЗОШ І-ІІІ ст. | Впровадження особистісно-орієнтованої моделі навчально-виховного процесу з метою формування життєвих компетенції учасників навчально-виховного процесу |
8 | Костянтинопільська ЗОШ І-ІІІ ст. | Формування життєвих компетентностей школярів шляхом впровадження нових освітніх технологій |
9 | Краснополянська ЗОШ І-ІІІ ст. | Збереження і зміцнення здоров’я учнів для досягнення ними життєвого успіху |
10 | Нескучненська ЗОШ І-ІІІ ст. | Вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом розвитку самоосвітньої наукової творчої активності учителів та учнів |
11 | Новопетриківська ЗОШ І-ІІІ ст. | Розвиток творчих здібностей учнів на основі використання нестандартних форм організації навчально – виховного процесу |
12 | Октябрська ЗОШ І-ІІІ ст. | Підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників школи шляхом активізації самоосвітньої діяльності, впровадження сучасних особистісно-орієнтованих технологій навчання і виховання |
13 | Олексіївська ЗОШ І-ІІІ ст. | Використання сучасних методів організації навчально-пізнавальної діяльності з метою підвищення ефективності уроку та розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів |
14 | Піддубненська ЗОШ І-ІІІ ст. | Забезпечення гармонійного входження дитини в життя рідного краю через його природу, мову, традиції, культуру |
15 | Роздольненська ЗОШ І-ІІІ ст. | Використання здоров’я збережувальних технологій у навчально-виховному процесі |
16 | Розливенська ЗОШ І-ІІІ ст. | Впровадження компетентнісно – орієнтованого підходу в навчально-виховний процес. Виховання в учнів інтересу до вивчення народних традицій та звичаїв |
17 | Старомайорська ЗОШ І-ІІІ ст. | Забезпечення моделі розвитку «Школа – освітньо-виховний, соціокультурний центр сільської громади» |
18 | Старомлинівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 | Створення системи формування життєвих компетентностей учнів та відпрацювання й розвитку їх з урахуванням вікових особливостей. Забезпечення рівного доступу до якісної освіти всіх учнів школи |
19 | Старомлинівська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 | Оновлення змісту освіти через впровадження Державного стандарту в НВП з метою формування ключових компетентностей особистості та якісного переходу до навчання в сучасних умовах. Вдосконалення системи роботи школи по впровадженню здоров’язберігаючих технологій навчання. |
20 | Шахтарська ЗОШ І-ІІІ ст. | Роль самоосвітньої діяльності школярів у формуванні всебічно-розвиненої соціально адаптованої особистості |
21 | Шевченківська ЗОШ І-ІІІ ст. | Створення умов для розвитку інноваційної, творчої, здорової особистості, здатної до самопізнання, самовдосконалення |
22 | Краснополянська ЗОШ І-ІІ ст. | Забезпечення якості освітніх послуг учням шляхом індивідуалізації та диференціації навчання через впровадження особистісно-орієнтованих технологій навчання; реалізація оздоровчих функцій |
23 | Новопетриківська ЗОШ І-ІІ ст. | Впровадження особистісно-орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі |
24 | Улаклицька ЗОШ І-ІІ ст. | Розвиток творчої індивідуальності вчителя. Підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу шляхом формування мотивації навчальної діяльності школярів |